Rexona Woman liderem rynku dezodorantów dla kobiet
  • 0
  • 1
12.08.2010

Rexona Woman liderem rynku dezodorantów dla kobiet

Marka Rexona Woman jest liderem pod względem wolumenu sprzedaży w segmencie dezodorantów i antyperspirantów damskich. Wyniki panelu handlu detalicznego przeprowadzonego przez firmę badawczą Nielsen wskazują, że w okresie maj – czerwiec 2010 r. jej udziały w rynku wynosiły 18,5%. Rexona zyskuje udziały wolumenowe w perspektywie krótko- i długoterminowej.   

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54788 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2010