Reprise międzynarodowym hubem Lego
  • 0
  • 0
19.02.2018

Reprise międzynarodowym hubem Lego

Warszawski oddział agencji Reprise (IPG Mediabrands) będzie hubem firmy Lego w zakresie obsługi search oraz koordynacji kampanii produktów tej marki w serwisie YouTube. Agencja poprowadzi działania w regionie REEMEA.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50292 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

19 lutego 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2018

Skoczkowie narciarscy podbijają serca Polaków. Badanie ARC Rynek i Opinia

Kamil Stoch przed tegorocznymi zimowymi igrzyskami olimpijskimi był trzecim najbardziej rozpoznawalnym sportowcem w Polsce. Zajmował miejsce zaraz po Adamie Małyszu i Robercie Lewandowskim. Z badań ARC Rynek i Opinia wynika, że Polacy doceniają go nie tylko za osiągnięcia sportowe. Uważają go również za jednego z najsympatyczniejszych sportowców, chociaż pod tym względem wyprzedza go Piotr Żyła.