„Remiks Ż” – interaktywny teledysk dopasowujący się do nastroju słuchacza - Marketing przy Kawie
„Remiks Ż” – interaktywny teledysk dopasowujący się do nastroju słuchacza
  • 0
  • 7
26.07.2017

„Remiks Ż” – interaktywny teledysk dopasowujący się do nastroju słuchacza

Tegorocznej trasie koncertowej Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec towarzyszy teledysk, który dopasowuje się do nastroju widza. Nowe aranżacje singla „Nieboskłon” przygotowali Kamp! i Xxanaxx.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55185 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 lipca 2017