Religia jako wielki biznes
  • 0
  • 1
15.06.2007

Religia jako wielki biznes

Katarzyna Łasica, Anita Skiba, "Reklama dźwignią religii", Gazeta.pl , 08.06.2007

Działania marketingowe związków wyznaniowych to zjawisko szeroko opisywane w ostatnim czasie w Polskich mediach . Autorki przedstawiają kampanie spod znaku churchonomics z Polski, Wielkiej Brytanii i Ameryki płn.. Jest nam tym bardziej miło, że w tekście widać wyraźne wykorzystanie tekstu opublikowanego wcześniej na łamach "Marketingu przy Kawie"

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 czerwca 2007