Rekordowe wydatki handlu na reklamę. Lidl na prowadzeniu
  • 0
  • 2
17.11.2016

Rekordowe wydatki handlu na reklamę. Lidl na prowadzeniu

Wydatki sektora handel (bez e-commerce) na promocję w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. wyniosły ponad 710 mln zł, co stanowi 85% wydatków całego sektora w 2015 r. W porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku jest to wzrost o 26%. Najwięcej inwestują reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 listopada 2016