Rekord słuchalności wśród dorosłych mężczyzn
  • 0
  • 3
28.01.2011

Rekord słuchalności wśród dorosłych mężczyzn

Mężczyźni w wieku powyżej 30 lat, ze średnich i dużych miast, dobrze zarabiający, są atrakcyjnym targetem dla reklamodawców z takich sektorów jak motoryzacja, bankowość, ubezpieczenia, ubrania czy dobra luksusowe. Jednym ze skuteczniejszych kanałów dotarcia jest radio, którego słucha prawie 85 proc. osób z tej grupy przez prawie 5 godzin dziennie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 stycznia 2011

27 stycznia 2011