Reklamy z pięćdziesięciolatkami rzadko goszczą w telewizji – pokazuje badanie biura reklamy TVP
  • 0
  • 4
1.06.2021

Reklamy z pięćdziesięciolatkami rzadko goszczą w telewizji – pokazuje badanie biura reklamy TVP

W co ósmym filmie reklamowym występują osoby po pięćdziesiątce. Niemal połowa reklam w telewizji prezentuje osoby 50+ w stereotypowy sposób. Najczęściej jako babcię, dziadka lub pacjenta – wynika z badania biura reklamy TVP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50306 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Lac

2 miesiące temu

Nie wiem czy granica 50+ jest dobrze dobrana (sam jestem 50+). Ja odnoszę wrażenie, że przedziałem powinna być raczej emerytura czyli 60-65 lat. W reklamach występują raczej dziadkowie już niepracujący. Ja zupełnie się nie poczuwam, że to są osoby z tego targetu co ja. To inny świat dla mnie. Myślę, że jeszcze 10 lat czyli do wieku emerytalnego będę w innej grupie

1 czerwca 2021

31 maja 2021