Reklamy z niszczeniem lodówki i gwizdaniem na kobietę niezgodne z Kodeksem etyki reklamy (wideo)
  • 1
  • 1
26.08.2016

Reklamy z niszczeniem lodówki i gwizdaniem na kobietę niezgodne z Kodeksem etyki reklamy (wideo)

Po wniesionych skargach Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot telewizyjny sieci Partner AGD RTV, w którym młodzi ludzie wyrzucają przez okno lodówkę, jest niezgodny z Kodeksem etyki reklamy. Taką samą opinię wydała o reklamie radiowej środka Therm Line Man, w której mężczyźni gwizdali na widok kobiety.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52062 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

26 sierpnia 2016

25 sierpnia 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2016

IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w lipcu. Główny temat – zapowiedź i wycofanie przez PiS podwyżek dla polityków

Lipiec w mediach został zdominowany przez politykę. Największą uwagę dziennikarze zwrócili na złożenie i wycofanie przez PiS projektu ustawy o podwyżkach dla najważniejszych osób w państwie. Liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów została „Rzeczpospolita”, wyprzedzając „Gazetę Wyborczą” oraz „Dziennik Gazeta Prawna” – wynika z raportu IMM. Kolejne miejsca zajęły stacja TVN24 oraz tygodnik „wSieci”.