Reklamy z Markiem Kondratem wprowadzały w błąd. ING Bank Śląski ma zapłacić 1,3 mln zł kary
  • 0
  • 1
15.02.2013

Reklamy z Markiem Kondratem wprowadzały w błąd. ING Bank Śląski ma zapłacić 1,3 mln zł kary

Wprowadzenie w błąd co do kosztów przelewów czy korzystania z karty – to praktyki stosowane w reklamach ING Banku Śląskiego, które zakwestionował UOKiK. Kara nałożona na przedsiębiorcę wyniosła ponad 1,29 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2013