Reklamy z hasłem „Miejsce kobiet jest w kuchni” to kampania marki Porta
  • 0
  • 1
18.02.2020

Reklamy z hasłem „Miejsce kobiet jest w kuchni” to kampania marki Porta

„Otwórz się na siebie” – to tytuł najnowszej kampanii producenta drzwi, firmy Porta. W akcji wzięły udział ambasadorki marki: Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler. Działania poprzedzał etap teaserowy. Prezentowano w nim reklamy z hasłami: „Miejsce kobiet jest w kuchni”, „Kobiety ciągle gadają i gadają” i „Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lutego 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2020

FIRE Real Estate Marketing Forum 2020 – Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o marketingu nieruchomości, ale wstydziliście się zapytać

Statystyczny Polak kupuje mieszkanie zaledwie dwa, trzy razy w życiu. Jest to zatem decyzja, której konsekwencje ponosi przez dziesięciolecia. W przypadku nieruchomości komercyjnych – zarówno jeśli chodzi o biura, powierzchnie handlowe, jak i magazyny – umowy najmu zawierane są najczęściej na pięć lat. Jak skutecznie reklamować produkty obarczone tak długofalowymi konsekwencjami?

17 lutego 2020