Reklamy w telewizji nie dotrą do ponad 2 mln internautów
  • 0
  • 2
9.09.2014

Reklamy w telewizji nie dotrą do ponad 2 mln internautów

Około 2,3 mln internautów w ogóle nie ogląda telewizji. Jednocześnie większość z nich aktywnie korzysta z serwisów społecznościowych – wynika z badania przeprowadzonego wśród internautów przez SW Research na zlecenie agencji Think Kong.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jacek Puzanista

10 lat temu

2,3 mln?

"Około 2,3 mln internautów w ogóle nie ogląda telewizji."
Skąd wynika taki wniosek? Z tego badania?

9 września 2014