Reklamy tegorocznego Super Bowl a emocje - Marketing przy Kawie
Reklamy tegorocznego Super Bowl, które wywoływały największe emocje odbiorców
  • 3
  • 1
15.02.2024

Reklamy tegorocznego Super Bowl, które wywoływały największe emocje odbiorców

Firma System 1 sprawdziła reakcję emocjonalną 10 tys. Amerykanów na reklamy tegorocznego Super Bowl. Wygrał spot piwa Michelob Ultra z Leo Messim, przed kreacjami marek Hellmann’s i Reese’s.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55835 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 lutego 2024

  • 0
  • 1
  • 0
15.02.2024

Zanurz się świat influencer marketingu podczas konferencji „Influencer is not an idea”

Lettly wierzy, że marketing z influencerami to coś więcej niż tylko posty reklamowe, ładne zdjęcia i wideo z wakacji. Influencer marketing potrzebuje zaangażowanej społeczności, zaufania, a także przemyślanej i zaplanowanej strategii. Agencja organizuje bezpłatną konferencję, na której pokaże, jak wygląda prawdziwe oblicze influencer marketingu oraz strategii marketingowej. W planie są spotkania z ekspertami, duża dawka edukacji i inspiracji.

14 lutego 2024