Reklamy w serwisach internetowych premium lepiej zapamiętywane niż te w social media
  • 0
  • 2
16.02.2018

Reklamy w serwisach internetowych premium lepiej zapamiętywane niż te w social media

Reklamy zamieszczone w serwisach internetowych, które publikują treści wysokiej jakości, bardziej angażują lewą półkulę mózgu odbiorcy. W związku z tym są lepiej zapamiętywane – wynika z badania przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii na zlecenie Newsworks i Association for Online Publishing (AOP).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

4 lata temu

W serwisach internetowych premium czyli nigdzie w polskim internecie?

Rozwiń komentarze

16 lutego 2018