Reklamy organizacji publicznych najbardziej negatywnie odbierane na Facebooku – badanie Sotrendera
  • 0
  • 3
23.09.2022

Reklamy organizacji publicznych najbardziej negatywnie odbierane na Facebooku – badanie Sotrendera

Czy reklama na Facebooku zawsze się opłaca? I czy inwestowanie w taką formę promocji zawsze pozytywnie wpływa na wizerunek marki i przynosi oczekiwane rezultaty? Tylko 24% wszystkich komentarzy reklamowych na Facebooku ma wydźwięk pozytywny, a 16% negatywny. Pozostałe 60% komentarzy charakteryzuje się neutralnym sentymentem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2022

22 września 2022