Reklamy marketów w 2014 r. warte ponad 1 mld zł – analiza IMM
  • 0
  • 6
29.01.2015

Reklamy marketów w 2014 r. warte ponad 1 mld zł – analiza IMM

W czwartym kwartale 2014 r. działające w Polsce sieci dyskontów, sklepów wielkopowierzchniowych i convenience przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 327 mln zł – wynika z raportu IMM. Oznacza to wzrost o 18 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku oraz o 30 proc. wobec poprzedniego kwartału. W ciągu całego roku wartość tej promocji przekroczyła 1 mld zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 stycznia 2015

28 stycznia 2015