Reklamy Grześków szczere do bólu (wideo)
  • 3
  • 1
18.02.2013

Reklamy Grześków szczere do bólu (wideo)

18 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa Grześków, wafelków produkowanych przez firmę Jutrzenka. Śmiałe hasło działań to „Grześki, zero bujdy”. W ramach akcji stworzono trzy krótkie spoty. Zadaniem kampanii jest zmiana wizerunku marki na bardziej nowoczesny oraz skierowanie produktu do młodszej grupy docelowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

rooffee

11 lat temu

Niech mi to ktoś wytłumaczy...

Nie mam nic wspólnego z tą branżą poza tym że jadam Grześki raz na jakiś czas - co wynika z patriotyzmu lokalnego... czy jestem targetem... trudno powiedzieć raczej nie, 36 lat, ze średniego miasta, o średnim dochodzie...
Agencja zdecydowała odmłodzić wizerunek marki (?) Jutrzenki :) ?
Okej... i odmłodzić grupę docelową... z jakiej na jaką? Internetowi fani fanpage'a Grześków to głównie 13-17 latkowie... a stworzone virale raczej słabo stargetowane są na nich... no i to nowe opakowanie... jakiś krok milowy... w tył. Zero świeżości w pomyśle. PRzemawia do mojej 4 letniej córki, ale to chyba zbytnie odłodzenie bo ona skolei kompletnie nie chwyta tych virali... Przyjmując więc tych nastolatków jako target. Zastanawiający jest finał komunikacji i walka o bilety... na koncert Depeche Mode... Mój dobry Boże... ilu nastolatków fascynuje kultowy zespół lat 80/90tych?? Czy ktokolwiek z WALKA był na koncercie DM w Łodzi i spojrzał na tamtą grupę wiekową? 30+ ...dzieci mają walczyć o bilety dla rodziców? no chyba że to odmłodzenie dotyczy właśnie grupy 30+.. :). no ale to znowu opakowania nie pasują... zgłupiałem...

Rozwiń komentarze

17 lutego 2013

15 lutego 2013