Reklamy Etiaxilu wprowadzają w błąd – KER (wideo)
  • 1
  • 1
4.11.2013

Reklamy Etiaxilu wprowadzają w błąd – KER (wideo)

Unilever Polska wniósł do KER trzy skargi na firmę Aspen Distribution. Dotyczyły one reklamy telewizyjnej, radiowej oraz internetowej antyperspirantu Etiaxil. Komisja uznała, że są one niezgodne z Kodeksem etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Anita

10 lat temu

no proszę

żeby tak Uniliver dbał też o jakość i etykę swoich reklam. A Etiaxil to naprawdę dobry produkt,nie powiem,że najlepszy, bo wszystkich produktów nie znam,ale znam wiele proszków Unilivera,które choć zachwalane rozczarowywały :p. No cóż, zadziałało prawo Kalego :P

4 listopada 2013