Reklamy emitowane do góry nogami zwracają uwagę na problemy osób niewidomych w czasie pandemii
  • 1
  • 1
6.07.2020

Reklamy emitowane do góry nogami zwracają uwagę na problemy osób niewidomych w czasie pandemii

Na słynnym londyńskim placu Piccadilly Circus pojawiły się reklamy znanych marek odwrócone o 180 stopni. To element kampanii Królewskiego Narodowego Instytutu Osób Niewidomych (RNIB). Ma ona podnosić świadomość na temat wyzwań związanych z dystansowaniem społecznym osób niewidomych i niedowidzących.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51616 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lipca 2020

4 lipca 2020

3 lipca 2020

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
3.07.2020

Ruchome murale wrócą na wrocławskie kamienice. Kinomural – druga edycja

19 września Wrocław ponownie zamieni się w wielkoformatową galerię sztuki. Za sprawą drugiej edycji Kinomuralu – projektu z pogranicza filmu i sztuk wizualnych – na Nadodrzu obejrzeć można będzie m.in. dzieła powstałe we współpracy z wrocławską Akademią Sztuk Pięknych oraz uczelnią artystyczną z Chicago. W programie znalazła się też „Dobranocka”, czyli kinomurale dla najmłodszych.