Reklamy bannerowe odchodzą do lamusa?
  • 0
  • 1
22.01.2009

Reklamy bannerowe odchodzą do lamusa?

W czasach gdy świat pogrążony jest w kryzysie, reklamodawcy zaczynają ciąć budżety tam, gdzie wydaje im się, że wydatki są najbardziej zbędne – czyli w reklamie. Okres posuchy na rynku reklamy w  tradycyjnych mediach może stać się złotym okresem dla branży internetowej, do której najprawdopodobniej będą przenoszone budżety reklamodawców. W efekcie zmienić się może nareszcie świadomość skuteczności tej formy promocji, wobec której część co bardziej konserwatywnych marketerów jest wciąż nieufna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marta Dzikiewicz, ARBOint

15 lat temu

drobna korekta

"..które współpracują z większymi partnerami takich usług, jak np. ARBOmedia czy SmartContext."

SmartContext to jeden z produktów oferowanych przez ARBO. Jest to system reklamy intekstowej stworzony przy współpracy z portalem Interia.pl.

22 stycznia 2009