- 2
- 1
Reklamy Apple Intelligence pokazują ludzi, którzy dzięki AI nadrabiają gafy w pracy i domu
Seria spotów Apple Intelligence (systemu sztucznej inteligencji Apple, dostępnego m.in. w iPhonie 16) prezentuje historie rodem z sitcomów. Bohaterowie zawalają w pracy lub w relacjach rodzinnych, aż z pomocą przychodzą im asystenci AI.
Bohaterem spotu „Writing Tools” jest mężczyzna w średnim wieku. Znudzony, nie zważa na skupionych kolegów w biurowym open space. Dla zabicia czasu zajmuje się głupawymi aktywnościami, takimi jak opuszczanie krzesła biurowego, lizanie koperty czy sprawdzanie długości taśmy klejącej. W końcu, mimo widocznych problemów z koncentracją, zabiera się do pisania e-maila do szefa. Dyktuje asystentowi głosowemu kilka banalnych zdań, a ten przekształca je w błyskotliwy wywód.
Akcja drugiego spotu Apple Intelligence rozgrywa się w domu. Córki przychodzą do taty z urodzinowym prezentem niespodzianką. Żona mężczyzny orientuje się, że zapomniała o urodzinach. Asystent AI pozwala jej błyskawicznie stworzyć wideo ze wspomnieniami rodzinnymi.
Spot powstał in-house za sprawą Apple Creative Team. Pojawi się w mediach społecznościowych, na YouTube i w telewizji. Wyreżyserował go specjalista od komedii David Shane, który w przeszłości reżyserował także spoty Ubera, Samsunga i Heinekena.
- 1