Jak reklamodawcy zareagowali na zakaz handlu w niedziele? Raport wydatków reklamowych w marcu
  • 0
  • 12
20.04.2018

Jak reklamodawcy zareagowali na zakaz handlu w niedziele? Raport wydatków reklamowych w marcu

Wzrost wydatków reklamowych w branży handlowej wskazuje na reakcję marek na zakaz handlu w niedziele. Wszystkie branże mocno inwestują też w reklamę telewizyjną. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w marcu 2018 r. w branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2018

19 kwietnia 2018