Reklama telewizyjna wpływa na aktywność inwestorów giełdowych
  • 0
  • 1
10.09.2021

Reklama telewizyjna wpływa na aktywność inwestorów giełdowych

Relacje inwestorskie – zwłaszcza przed IPO – to część marketingu, która nie ma zbyt wiele czasu antenowego. Badacze zaobserwowali jednak wzorzec relacji między ekspozycją inwestorów na reklamy telewizyjne a obrotem akcjami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50853 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 września 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2021

Raport Edelmana poświęcony więziom pomiędzy pracodawcą a pracownikiem

Oczekiwania wobec stylu życia i kariery zawodowej zmieniły się ostatnio diametralnie. Chcemy się rozwijać i osiągać sukcesy w pracy, szanując jednocześnie swoją prywatność, czas wolny i przekonania. Pandemia Covid-19 jeszcze bardziej pogłębiła ten proces. Ten nowy układ sił definiuje dziś nie tylko katalog czynników, które firmy powinny wziąć udział przy prowadzeniu procesów rekrutacyjnych czy w kampaniach employer brandingowych. To również ważna lekcja dla specjalistów komunikacji wewnętrznej. Na co powinny zwrócić uwagę firmy? Czego oczekują osoby wchodzące na rynek pracy? Jaką rolę pełnią bezpośredni przełożeni? Sprawdziła to firma Edelman.