Reklama telewizyjna coraz mniej efektywna - Marketing przy Kawie
Reklama telewizyjna coraz mniej efektywna
  • 0
  • 1
21.02.2008

Reklama telewizyjna coraz mniej efektywna

Eric Newman, Marketers think TV less efective, Brandweek, 20.2008

Choć w Polsce pozycja reklamy internetowej wciąż jest niepodważalna, o tyle na dojrzalszych rynkach marketerzy zaczynają dostrzegać spadającą skuteczność spotów telewizyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
21.02.2008

Związek Firm Public Relations wspiera organizacje pożytku publicznego

Już po raz drugi Związek Firm Public Relations wsparł jedną z organizacji pożytku publicznego. Zgodnie z decyzją Zarządu ZFPR w każdej edycji kursu London School of Public Relations pracownik jednej z fundacji, organizacji społecznych, instytucji charytatywnych uzyskuje 50-procentową zniżkę na udział w szkoleniu. W bieżącej edycji z możliwości tej skorzysta przedstawicielka Fundacji Synapsis.