Reklama Tabexu wprowadza w błąd – Komisja Etyki Reklamy
  • 0
  • 1
7.06.2013

Reklama Tabexu wprowadza w błąd – Komisja Etyki Reklamy

Johnson & Johnson Poland wniósł skargę do Rady Reklamy, dotyczącą reklamy na stronie internetowej producenta Tabexu – Sopharmy Warszawa. KER stwierdziła, że w reklamie powinny zostać wprowadzone zmiany, aby nie naruszała norm Kodeksu etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marek Siuda

11 lat temu

Komisja nie ma racji!

Tabex został mi polecony przez lekarza Centrum Onkologii w Warszawie po wnikliwej analizie. Zastosowałem się do wskazówek opisanych w ulotce.
Po 3 dniach stosowania zaprzestałem palenia i dokończyłem 25 dniową terapię, która spowodowała trwałe zerwanie z nałogiem.
Moim zdaniem reklama nie wprowadza w błąd czego jestem najlepszym przykładem.
A skoro Komisja nie wierzy to niech spróbuje na sobie.

6 czerwca 2013