Reklama OOH w 2020 r. zanotowała 39% spadku
  • 0
  • 2
16.04.2021

Reklama OOH w 2020 r. zanotowała 39% spadku

Najciekawszy rok w historii reklamy zewnętrznej za nami. Branża rozwijająca się u nas od trzydziestu lat przeszła w 2020 r. prawdziwe tsunami. Jak to wygląda w liczbach i w szczegółach, można zobaczyć w corocznym podsumowaniu przygotowanym przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Marek

8 miesięcy temu

Wygląda na to, że nadzieją na powstrzymanie spadków są intesywne kampanie Fundacji Kornice! W dużych miastach to obecnie.co najmniej 20% ekspozycji.

15 kwietnia 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
15.04.2021

„Dziecko w kryzysie psychicznym” – trwa kampania 1% Stowarzyszenia na rzecz Zdrowia Psychicznego Dziecka i Rodziny

W Polsce co 10. dziecko wymaga pomocy psychologicznej. Tylko 1,5 proc. otrzymuje opiekę w systemie publicznym. Organizacja EZRA UKSW udziela wsparcia dzieciom i młodzieży w Środowiskowych Centrach Zdrowia Psychicznego. Ich funkcjonowanie wspomaga Stowarzyszenie na rzecz Zdrowia Psychicznego Dziecka i Rodziny, które w trwającej kampanii zwraca uwagę na problemy, z jakimi mierzą się dzieci i młodzież.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
15.04.2021

Ekstraklasa: 321 mln zł w roku pandemii dla PKO Banku Polskiego. Analiza firmy Sponsoring Insight

Sponsoring rozgrywek Ekstraklasy w roku pandemii – od 16 marca 2020 do 15 marca 2021 r. – przyniósł partnerowi tytularnemu ligi, PKO Bankowi Polskiemu, blisko 321 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego – wynika z analiz firmy badawczej Sponsoring Insight. To oznacza wzrost o 30% w porównaniu do takiego samego okresu rok wcześniej, kiedy ta suma wyniosła 245 mln zł. Wzrost dotyczył także liczby publikacji mediowych o banku w kontekście Ekstraklasy oraz zasięgu w social media najpopularniejszej polski ligi.