Reklama online prawie 30% w górę w drugim kwartale 2021. IAB Polska/PwC AdEx
  • 0
  • 4
9.11.2021

Reklama online prawie 30% w górę w drugim kwartale 2021. IAB Polska/PwC AdEx

Wydatki reklamodawców na komunikację cyfrową w drugim kwartale 2021 r. wzrosły o 340 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu roku wcześniejszego. Przełożyło się to na indeks wzrostu na poziomie 28%. Dzięki temu w całym pierwszym półroczu nakłady na reklamę online osiągnęły wartość prawie 3 mld zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

9 listopada 2021

8 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.11.2021

Gdzie woleliby pracować polscy pracownicy? Mężczyźni w biurze, kobiety na home office – wyniki badania

To głównie mężczyźni wolą pracować w biurze. Tak wynika z badania firmy Dailyfruits „Biuro czy home office – jakie środowisko pracy preferują polscy pracownicy”. Aż 55% mężczyzn wybrało taką formę pracy, a jedynie 6% deklarowało, że woli home office. Jednocześnie 56% ankietowanych kobiet wybrało home office, a tylko 25% zadeklarowało, że woli pracę w biurze.