IAB Polska/PwC AdEx za I półrocze 2023 - Marketing przy Kawie
Reklama online nadal z dwucyfrowym tempem wzrostu (IAB Polska/PwC AdEx)
Advertisement
  • 0
  • 2
10.11.2023

Reklama online nadal z dwucyfrowym tempem wzrostu (IAB Polska/PwC AdEx)

W pierwszym półroczu 2023 r. wydatki na reklamę online wzrosły o prawie 400 mln zł w ujęciu rok do roku. Dzięki temu wartość cyfrowego rynku reklamowego osiągnęła prawie 3,6 mld zł, z dynamiką wzrostu na poziomie 12%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56308 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 listopada 2023