Reklama online w III kwartale: wzrost liczby kampanii, ale spadek estymowanych wydatków
  • 0
  • 5
12.11.2020

Reklama online w III kwartale: wzrost liczby kampanii, ale spadek estymowanych wydatków

W III kwartale 2020 r. liczba kampanii emitowanych w Internecie wzrosła o 18 proc., ale ich estymowana wartość spadła o 29 proc. względem ubiegłego roku. Tak wynika z analizy systemu monitoringu reklamy online AdReport. Oznacza to, że rynek ustabilizował się w III kwartale po wiosennym lockdownie i gwałtownych spadkach, ale budżety reklamowe są ciągle znacząco niższe niż przed rokiem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 listopada 2020