Reklama on-line w Polsce – raport IAB AdEx
  • 0
  • 4
16.05.2013

Reklama on-line w Polsce – raport IAB AdEx

Wartość polskiego rynku reklamy on-line w 2012 r. wyniosła 2,2 mld zł – wykazało badanie IAB AdEx, przeprowadzone przez PwC na zlecenie IAB Polska. To o 10% więcej niż w roku wcześniejszym. Największy wzrost obserwowany jest w reklamie mobilnej (+135%). W rankingu branż na pierwszym miejscu nadal finanse, największe wzrosty w motoryzacji i nieruchomościach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Grzesiek

11 lat temu

Starlink vs IAB?

Według statystyk Starlink wartość rynku reklamy online wyniosła 1,319 mld zł natomiast IAB podaje wartość o wiele wyższą 2,206 mld zł. Skąd tak duże różnice?

Link do strony starlink: http://www.starlink.pl/Eksperci-w-mediach/5/1/all/Raporty.html

16 maja 2013