Reklama okularów Ray Ban po raz pierwszy w polskich kinach
  • 0
  • 1
2.08.2011

Reklama okularów Ray Ban po raz pierwszy w polskich kinach

Na ekranach 27 kin Cinema City w największych miastach w Polsce przed seansami wyświetlane są spoty reklamujące okulary marki Ray Ban. Jest to pierwsza w Polsce kampania tej marki w formacie kinowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54600 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2011

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2011

Kampania „Nie łykaj jak pelikan” zachęca do uważnego czytania umów (wideo)

Akcja „Nie łykaj jak pelikan” jest skierowana do konsumentów podpisujących dokumenty o zobowiązaniach finansowych. Pelikan przestrzega nieostrożnych i nieczytających zapisów umów przed błędem, którego skutki mogą trwać jeszcze długie lata. W ramach akcji zostało udostępnione „Pogotowie Pelikana“, gdzie każdy może zgłosić się z nurtującym go pytaniem lub skorzystać z porad zawartych na stronie internetowej.