Reklama oczami graczy (Onet.pl)
  • 0
  • 1
17.12.2007

Reklama oczami graczy (Onet.pl)

"Ring: reklamy w grach", Onet.pl, 16.12.2007

Polemika dotycząca reklamy w grach komputerowych z punktu widzenia graczy. Co im się podoba, ich drażni, a co są w stanie zaakceptować. Ku przestrodze marketerów, jeśli nie chcą, aby reklama w grach podzieliła los reklamy telewizyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2007

Cyfra+ i Telekomunikacja Polska podpisują porozumienie o współpracy

Canal+ Cyfrowy i Telekomunikacja Polska podpisały umowę o współpracy, która pozwoli na stworzenie ofert triple play (telewizja, internet, telefon) dla abonentów Cyfry+ oraz klientów TP nie mających dostępu do sieci szerokopasmowej. To istotne na polskim rynku porozumienie pozwoli upowszechnić nowoczesną technologię łączącą trzy usługi, szczególnie w rejonach, gdzie do tej pory nie było to możliwe. Jednocześnie po raz pierwszy w Polsce platforma cyfrowa zaoferuje klientom triple play.