Reklama konwersacyjna w kampanii Samsunga
  • 0
  • 3
21.04.2021

Reklama konwersacyjna w kampanii Samsunga

Agencja mediowa Starcom nawiązała współpracę z firmą Cavai, aby wprowadzić nowe rozwiązanie w kampaniach dla firmy Samsung. Banery konwersacyjne zostały wykorzystane w kampanii informującej o nowych modelach smartfonów z serii Galaxy S21 5G. Celem wprowadzenia tego rozwiązania jest zainteresowanie klientów marką, a także przyciągnięcie oraz utrzymanie ich uwagi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50548 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 kwietnia 2021

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2021

W Światowy Dzień Ziemi startuje kampania na rzecz edukacji klimatycznej

UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, Ikea Retail Polska oraz Onet.pl rozpoczęły kampanię „Tak! dla edukacji klimatycznej”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na rolę i  potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów.