Reklama konwersacyjna w kampanii Samsunga
  • 0
  • 3
21.04.2021

Reklama konwersacyjna w kampanii Samsunga

Agencja mediowa Starcom nawiązała współpracę z firmą Cavai, aby wprowadzić nowe rozwiązanie w kampaniach dla firmy Samsung. Banery konwersacyjne zostały wykorzystane w kampanii informującej o nowych modelach smartfonów z serii Galaxy S21 5G. Celem wprowadzenia tego rozwiązania jest zainteresowanie klientów marką, a także przyciągnięcie oraz utrzymanie ich uwagi.

Reklama konwersacyjna to połączenie chatbota i reklamy display, które naśladuje naturalny sposób komunikowania się ludzi – rozmowę, stawiając na pierwszym miejscu doświadczenie konsumenta. Dostarcza informacji, przyciąga uwagę potencjalnego klienta i indywidualnie go angażuje. Formą tej reklamy są banery konwersacyjne, które zachęcając użytkownika do dialogu, tworzą nowy sposób kontaktu z marką.

Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do naszej współpracy z agencją mediową Starcom i klientem Samsung. Tego typu reklamy konwersacyjne są pierwszymi w Polsce. Dzięki atrakcyjnej szacie graficznej i rozbudowanym funkcjonalnościom umożliwiają klientom bezpośrednią interakcję z marką, która ich interesuje. Starcom i Samsung są doskonałym przykładem na to, że marki mogą wykorzystać reklamę konwersacyjną w celu zbudowania wartościowych cyfrowych interakcji z klientami, szczególnie w erze Covid – mówi Jim Lindholm, commercial director firmy Cavai na Finlandię i Europę Wschodnią.

  • 3
Reklama konwersacyjna w kampanii Samsunga

Reklama konwersacyjna w kampanii Samsunga

Reklama konwersacyjna w kampanii Samsunga
Reklama konwersacyjna w kampanii Samsunga

21 kwietnia 2021

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2021

W Światowy Dzień Ziemi startuje kampania na rzecz edukacji klimatycznej

UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, Ikea Retail Polska oraz Onet.pl rozpoczęły kampanię „Tak! dla edukacji klimatycznej”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na rolę i  potrzebę prowadzenia w szkołach rzetelnej edukacji klimatycznej – opartej na danych naukowych i realizowanej w ramach obowiązujących przedmiotów.