Reklama kontekstowa w 2014 r. warta 249 mln zł – raport firmy Adkontekst - Marketing przy Kawie
Reklama kontekstowa w 2014 r. warta 249 mln zł – raport firmy Adkontekst
  • 0
  • 2
22.04.2015

Reklama kontekstowa w 2014 r. warta 249 mln zł – raport firmy Adkontekst

Rynek reklamy kontekstowej w 2014 r. był wart 249 mln zł. Zwiększył się o 14,5% i rósł szybciej niż cały SEM – wynika z raportu „Rynek reklamy kontekstowej” opublikowanego przez sieć Adkontekst.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55207 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2015