Reklama holenderskiej sieci aptek jak spot Allegro „English for beginners”
  • 2
  • 1
17.12.2020

Reklama holenderskiej sieci aptek jak spot Allegro „English for beginners”

Holenderska sieć aptek DocMorris zaprezentowała świąteczny spot. Ukazuje w nim historię starszego mężczyzny, który wytrwale pracuje nad swoją kondycją.

Każdego poranka dźwiga ciężki kettlebell. Początkowo z wielkim trudem. Wzbudza tym zdziwienie sąsiadów. Pod koniec blisko 3-minutowej reklamy okazuje się, że wszystkie te działania miały jeden cel: wzmocnić kondycję, by bohater w święta Bożego Narodzenia mógł podnieść swoją wnuczkę.

Reklama przywodzi na myśl wideo Allegro z 2016 r. W polskim spocie starszy mężczyzna intensywnie uczył się języka angielskiego, by móc przywitać się z maleńką wnuczką.

  • 1
Reklama holenderskiej sieci aptek jak spot Allegro

Reklama holenderskiej sieci aptek jak spot Allegro

Zygi

4 tygodnie temu

Jak już tak grzebiecie to proponuję głębiej. Allegro też zainspirowało się pewnà reklamą https://youtu.be/C7ZWz7my3Ho

Arian

4 tygodnie temu

Nie. Nie przywodzi na myśl reklamy Allegro, bo reklama allegro była KOPIĄ.

Odniesienia można mieć do oryginału.

17 grudnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 2
17.12.2020

Największe kryzysy wizerunkowe 2020 r.: Kościół katolicki w sferze publicznej, Wirtualna Polska – w biznesie

Największy kryzys wizerunkowy 2020 r. w Polsce to postawa hierarchów Kościoła katolickiego. Instytucja ta już drugi rok z rzędu znalazła się na pierwszym miejscu rankingu „Kryzysometr”, tworzonego przez specjalistów komunikacji. W osobnym rankingu kryzysów świata biznesu pierwsze miejsce zajęła Wirtualna Polska w związku ze sprawą tekstów fikcyjnych dziennikarzy i  niejasnych powiązań z Ministerstwem Sprawiedliwości.