Reklama „Grześki, zero bujdy” godzi w obraz relacji rodzinnych – stwierdza Komisja Etyki Reklamy (wideo)
  • 1
  • 1
25.04.2013

Reklama „Grześki, zero bujdy” godzi w obraz relacji rodzinnych – stwierdza Komisja Etyki Reklamy (wideo)

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę dotyczącą spotu „Grześki, zero bujdy” firmy Jutrzenka. Skarżący zarzucał naruszenie dobrych obyczajów oraz prowadzenie kampanii bez poczucia społecznej odpowiedzialności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

SILVA

11 lat temu

Wiele hałasu o nic.

Sama reklama słabo zrobiona, przedstwiona zbyt serio, pozbawiona elementu chumorystycznego.

Rozwiń komentarze

25 kwietnia 2013