Reklama dopasowana do cech osobowości – badanie SWPS
Reklama dopasowana do cech osobowości – pierwsze wyniki badań Uniwersytetu SWPS
  • 0
  • 1
10.07.2024

Reklama dopasowana do cech osobowości – pierwsze wyniki badań Uniwersytetu SWPS

Najnowsze badania przeprowadzone przez zespół naukowców z Uniwersytetu SWPS we współpracy z twórcami platformy programatycznej AdFusion otwierają nowe możliwości dla branży reklamowej. Ukazują korzyści z reklamy profilowanej pod kątem cech osobowości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 lipca 2024

8 lipca 2024