Reklama depilacji laserowej niezgodna z Kodeksem etyki reklamy
  • 0
  • 1
23.07.2018

Reklama depilacji laserowej niezgodna z Kodeksem etyki reklamy

W czerwcu w centrum Krakowa pojawiła się kreacja OOH promująca laserową depilację bikini w Face and Body Institute. Komisja Etyki Reklamy uznała, że narusza ona normy Kodeksu etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lipca 2018

20 lipca 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2018

Adidas, Visa, Biedronka i Lotos z największymi wzrostami znajomości podczas MŚ 2018. Badanie Starcomu

Na zakończenie piłkarskich mistrzostw świata w Rosji agencja mediowa Starcom zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty w stosunku do badania przed mistrzostwami osiągnęły Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób, które nie potrafiły wskazać żadnej marki, spadł poniżej 60 proc.