0 1 20.02.2009Reklama. Co naprawdę wpływa na jej skuteczność?biblioteczkaPierwsze wydanie książki Roberta Heatha w Polsce ukazało się pod tytułem „Ukryta moc reklamy”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad55868 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 20.02.2009Koniec pracy. Schyłek siły roboczej na świecieKsiążka obfituje w ciekawe i różnorodne przykłady praktyczne, które wyjaśniają globalne i lokalne implikacje postępu technicznego w naszym życiu. Analizuje niektóre z oczywistych zmian, do których zmuszą nas te nowe relacje. Zmiany dotyczą dyslokacji i dysfunkcji wywołanych rozmyślnym ignorowaniem problemu, dramatycznej rekonfiguracji warunków pracy w stopniu analogicznym do różnicy między pracą dziś a w czasach Dickensa, możliwości tworzenia nowego sektora gospodarki oferującego zatrudnienie.
0 1 0 20.02.2009Core wyłącznym dystrybutorem ESPN America i ESPN Classic w PolsceDystrybucję sportowych kanałów telewizyjnych, ESPN America i ESPN Classic, na terytorium Polski od 19 lutego br. objęła firma Core.
0 1 0 20.02.2009SkonsumowaniBenjamin Barber przygląda się światu "stotalizowanemu" przez rynek i z niepokojem obserwuje, że w pogoni za zyskiem współczesne gospodarki krajów rozwiniętych coraz bardziej koncentrują się nie tyle na zaspokajaniu potrzeb, ile na ich stwarzaniu. Krytykuje manipulacje, którym poddawani jesteśmy od dziecka, pokazuje spustoszenie, jakie konsumeryzm sieje w życiu publicznym i obywatelskim. Dowodzi, że strategie rozwojowe wielkich korporacji wpływają nie tylko na życie prywatne jednostek, ale wręcz determinują politykę międzynarodową.
0 1 0 20.02.2009Małopolska powołuje oddział PSPR25 lutego 2009 roku o godz. 18.00 w krakowskiej restauracji Pasieka przy ul. Miodowej 25 odbędzie się spotkanie założycielskie Małopolskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). Struktury zostaną założone wewnątrz działającej już inicjatywy Kraków PR, która od dwóch lat przyciąga dziesiątki osób zainteresowanych tematyką PR.