„Reklama audio online” w pigułce. Ukazał się poradnik grupy roboczej audio-wideo IAB Polska
  • 0
  • 1
4.08.2021

„Reklama audio online” w pigułce. Ukazał się poradnik grupy roboczej audio-wideo IAB Polska

Grupa robocza audio-wideo działająca w strukturach IAB Polska przygotowała publikację „Poradnik reklamy audio online”. Według badania Mediapanel serwisy związane z audio w styczniu 2021 r. odwiedziło 16,4 mln realnych użytkowników, co stanowi niemal 50% polskich internautów. Poradnik przygotowany przez ekspertów rynkowych odpowiada na wątpliwości dotyczące prowadzenia skutecznych działań reklamowych w tym segmencie rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50703 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Michal Mochoń

3 miesiące temu

Poprawny link do raportu znajdźcie Państwo tutaj: https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2021/08/Poradnik-Reklamy-Audio-Online-2021-08-04-LoRes1.pdf

4 sierpnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
4.08.2021

Transformacja cyfrowa jednym z priorytetów firm prywatnych w najbliższym roku. Badanie Deloitte

Liderzy firm prywatnych wskazują, że mijający kryzys wywołany pandemią miał największy wpływ na przyspieszenie transformacji cyfrowej w ich organizacjach. W badaniu „Kryzys katalizatorem zmian: przyspieszenie transformacji” przeprowadzonym przez firmę Deloitte odpowiedziało tak 69 proc. ankietowanych. Ponad jedna trzecia respondentów przyznała, że w ich przedsiębiorstwach transformacja cyfrowa była reakcją na kryzys, a jedna czwarta badanych organizacji rozpoczęła ją przed wybuchem pandemii.

3 sierpnia 2021