Reklama Allegro Smart wprowadzała w błąd. Decyzja KER
  • 1
  • 0
28.11.2018

Reklama Allegro Smart wprowadzała w błąd. Decyzja KER

Do Komisji Etyki Reklamy wpłynęła skarga na reklamę telewizyjną usługi Allegro Smart. KER uznała, że naruszała ona normy Kodeksu etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2018

Kampanie zmieniają nawyki ekologiczne. Wyniki europejskiego badania

Polacy deklarują wsparcie działań mających na celu ochronę środowiska. Jeżeli jednak chodzi o wdrożenie konkretnych zasad i nawyków ekologicznych w codziennym życiu, zdecydowanie odbiegają od Europejczyków, którzy z ochotą zmieniają postawy pod wpływem kampanii społecznych. Takie są wnioski z ogólnoeuropejskiej ankiety przeprowadzonej przez społeczność Friends of Glass, a także głosowania zrealizowanego w Gdyni w trakcie kampanii „Na zdrowie oceanu”.