Reebok zaprosił do współpracy młodych artystów w kampanii „Write Your Legacy” - Marketing przy Kawie
Reebok zaprosił do współpracy młodych artystów w kampanii „Write Your Legacy”
  • 1
  • 4
19.08.2020

Reebok zaprosił do współpracy młodych artystów w kampanii „Write Your Legacy”

Marka Reebok przedstawiła kolekcję prac promujących nowy model butów Classic Leather Legacy. Akcja „Classic Collaborators” zapoczątkowana przez brand skupia aspirujących artystów różnych dziedzin sztuki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55933 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

19 sierpnia 2020

  • 0
  • 5
  • 0
19.08.2020

Ekwiwalent reklamowy „ęśąćż” z kilku dni wynosi ponad milion złotych

Wiadomości push z treścią „ęśąćż”, które zostały wysłane omyłkowo 5 sierpnia br. poprzez aplikację bankowości mobilnej mBanku, szybko zamieniły się w internetowe memy. Po tygodniu w mediach było już ponad tysiąc materiałów zawierających nazwę banku wraz z informacjami o wpadkowych powiadomieniach. Ich łączny zasięg wyniósł 5,62 mln potencjalnych kontaktów, natomiast AVE to 1,16 mln zł – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).