Reebok wraca do korzeni. Nowa kampania z Joyce Wrice i Candice Craig
  • 1
  • 1
27.10.2021

Reebok wraca do korzeni. Nowa kampania z Joyce Wrice i Candice Craig

Marka Reebok zaprezentowała spot zatytułowany „Radicalm”, prezentujący jesienno-zimową kolekcję dla kobiet. Wystąpiły w nim amerykańska wokalistka Joyce Wrice oraz aktorka Candice Craig.

60-sekundowy film wyreżyserowany przez Jide’a Osifeso ukazuje wewnętrzny monolog lektora, który toczy walkę między głębokimi i powierzchownymi myślami.

Zauważyłem wiele przebojowych dzieł marek, które poruszają poważne tematy. Oczywiście jest to w porządku. Ale tutaj chcieliśmy mieć możliwość nawiązania kontaktu z ludźmi na bardziej osobistym poziomie poprzez przyznanie, że nasze myśli są ważne bez względu na to, czy są głębokie, czy trywialne. Mamy nadzieję, że przyznanie, że nie ma się wszystkich rozwiązań, prowadzi do poczucia spokoju i optymizmu – mówi Jide Osifeso, senior director of marketing creative & design Reeboka.

Ten kierunek ma też odzwierciedlać nowa kolekcja. Łączy bowiem stonowane, neutralne kolory z kontrastowymi i odważnymi neonowymi odcieniami. Ma to oznaczać równowagę między radykalizmem a spokojem.

To pierwsza kampania Reeboka po przejęciu firmy przez Authentic Brands Group w sierpniu. Nowy właściciel chce wrócić do korzeni marki powstałej w 1895 r. Reebok zasłynął pierwszymi butami z kolcami do biegania i z pierwszych butów zaprojektowanych specjalnie dla kobiet. To właśnie w butach tej marki startowali na letnich igrzyskach olimpijskich w 1924 r. lekkoatleci Harold Abrahams i Eric Liddell. Na podstawie ich historii nakręcono film „Rydwany ognia”.

Ostatnie lata to jednak problemy finansowe marki, która od 2006 r. była częścią Adidasa.

 

  • 1
W nowej kampanii Reebok wraca do korzeni

W nowej kampanii Reebok wraca do korzeni

27 października 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2021

Co dziesiąty Polak wydaje ponad 500 zł miesięcznie na zakupy online. Raport „Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”

Większość (60 proc.) internetowych konsumentów w Polsce robi zakupy drogą internetową kilka razy w miesiącu – wynika z raportu firmy Advox „Jak Polacy korzystają ze sklepów internetowych: Zwyczaje e-zakupowe Polaków 2021”. Blisko połowa wydaje tą drogą między 101 a 300 zł miesięcznie. Najczęściej kupowanymi online kategoriami produktów są dodatki i odzież, które wskazało 62 proc. respondentów.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2021

CNN i Samsung we wspólnej kampanii pokazują moc technologii

CNN International Commercial połączyło siły z Samsung Electronics w kampanii reklamowej, która ma podkreślać znaczenie technologii w budowaniu lepszej przyszłości i pomaganiu ludziom w różnych wyzwaniach. Kampania obejmuje obrandowaną serię filmów „Better tech for all” oraz wcześniejszą redakcyjną inicjatywę „Tech for good”. Dystrybucja tych treści na różnych platformach stacji ma pozwolić firmie Samsung dotrzeć do odbiorców z całego świata.