Redesign marki Obssesive
  • 0
  • 5
11.01.2012

Redesign marki Obssesive

Firma Obsessive, działająca na rynku bielizny erotycznej, odświeża swoją markę. W ramach prac projektowych zmodernizowano logo Obsessive oraz wyróżniono trzy linie produktów: Sexy, Spicy, Fun.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Łukasz Broda

12 lat temu

Cwana sztuczka

- Co zrobić, gdy nowy projekt loga jest GORSZY od starego?
- Pokazać stare logo w gorszej rozdzielczości!

W nowym projekcie nie widzę żadnych plusów, poza "plusami ujemnymi".

Brawo Heads Advertising!

11 stycznia 2012