Redd’s pomaga spełniać marzenia
  • 0
  • 1
13.07.2006

Redd’s pomaga spełniać marzenia

Agencja interaktywna Conecto.net zaprojektowała nowy, internetowy wizerunek marki Redd’s. Witryna www.redds.pl przenosi internautów w świat, w którym spełniają się marzenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2006

Nowa wyszukiwarka Skype i Panoramy Firm

Od dzisiaj blisko 6 milionowa grupa zarejestrowanych użytkowników Skype w Polsce będzie mogła skorzystać z efektów współpracy tego komunikatora oraz Panoramy Firm. Wyszukiwarka Panoramy Firm i Skype to wspólny projekt, w którym doświadczenia obydwu firm pozwoliły stworzyć narzędzie ułatwiające użytkownikom korzystanie z Internetu. Można ją pobrać na stronie głównej Skype: (www.skype.com/download/skypewebtoolbar/) Podstawową korzyścią jest to, że po odnalezieniu szukanej firmy można jednym kliknięciem połączyć się z nią, jak przez telefon, ale po bardzo niskiej cenie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.07.2006

Volvo Car Corporation zdobyło 16 złotych medali na konkursie Michelin Challenge Bibendum w Paryżu

Podczas konkursu Michelin Challenge Bibendum 2006, odbywającym się w Paryżu między 8 a 12 czerwca, Volvo Car Corporation przedstawiło prototypowy samochód Multi-Fuel oraz układ nowej generacji Collision Warning ostrzegający przed zderzeniem. Dzięki swoim sztandarowym prośrodowiskowym produktom Volvo znalazło się w samej czołówce konkursu. Auta Volvo otrzymały 16 złotych medali, czyli więcej niż którykolwiek z rywali firmy w klasie samochodów osobowych. Sukces osiągnięty podczas konkursu umacnia pierwszoplanową pozycję Volvo Car Corporation wśród producentów aut spełniających wysokie standardy ekologiczne i normy bezpieczeństwa.

12 lipca 2006