Red is Bad w kampanii niszczy dzieła Karola Marksa
  • 0
  • 0
19.04.2017

Red is Bad w kampanii niszczy dzieła Karola Marksa

Marka odzieży Red is Bad przygotowała kolekcję zatytułowaną „Goodbye Mr. Marx”. Towarzyszy temu kampania, w której modele m.in. niszczą dzieła Karola Marksa oraz malują jego popiersie czerwoną farbą.

Zdjęcia zaprezentowane w kampanii ukazują młodych ludzi w ubraniach marki. Wnętrza wypełniają meble i przedmioty charakterystyczne dla epoki PRL-u.

Na półkach meblościanek porozstawiane są dzieła Marksa i podobizny filozofa. Modele niszczą je, m.in. mieląc w maszynce do mięsa czy malując farbą. Fotografie można zobaczyć na stronie marki oraz na jej profilach w serwisach społecznościowych.

Źródło: www.redisbad.pl

Źródło: www.redisbad.pl

Obrazom towarzyszy krótki manifest:

Doceniając wybitny wpływ Czerwieni w niszczeniu człowieczeństwa, kulturalnego dorobku ludzkości i szerzenia cywilizacyjnej zapaści, oddajemy Wam wolność wyrażenia rewolucyjnego zapału. Jedyna niech zatriumfuje! Red is Bad.

Źródło: www.redisbad.pl


Źródło: www.redisbad.pl


Źródło: www.redisbad.pl

W ten sposób twórcy marki, którą sami określają jako skierowaną do „ludzi ceniących wolność i dumnych z polskiej historii”, promują damskie i męskie koszulki, bluzy i kurtki z wiosennej kolekcji.

Autorem koncepcji kampanii jest współwłaściciel Red is Bad, Jakub Iwański, zdjęcia wykonał Marcin Płassowski.

***
Na temat tzw. odzieży patriotycznej i sposobów jej promocji czytaj więcej w artykule:

  • 5

Simon

4 miesiące temu

Nacjololo hipster

Rozkoszne archaiczni Ci modele, trochę się różnią od widywanych w metrze "ambasadorów" marki ;->

Rozwiń komentarze

19 kwietnia 2017

18 kwietnia 2017

Reklama
Reklama