0 1 29.11.2019Red Bull wybrał Mindshare Polskafirmy kampanie reklamowe TweetRed Bull rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową. Wygrał go Mindshare Polska.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 4 0 0 0 29.11.2019Zdjęcia na piątkę za piątkę – Black Weekend na Chroma StockSerwis Chroma Stock na najbliższy Black Friday i cały weekend przygotował promocję na zakup fotografii. Pojedyncze zdjęcie stockowe będzie można kupić za 5 zł.
1 5 0 0 0 28.11.2019Kaufland rozpoczyna kampanię świąteczną ze „Star Wars”Motywem przewodnim tegorocznych świąt w sklepach Kaufland będzie seria „Star Wars”. Premiera kolejnej części sagi w kinach odbędzie się 19 grudnia. W tym samym czasie sieć marketów oraz Disney we wspólnej kampanii staną razem w odwiecznej walce dobra ze złem.
1 2 0 0 0 28.11.2019„Żywy dowód” – kampania jubileuszowa Centrum Praw KobietW 2019 r. Centrum Praw Kobiet obchodzi 25-lecie działalności. Z tej okazji Fundacja zaplanowała kampanię w mediach oraz uroczystą galę w Warszawie.
0 6 0 0 0 28.11.2019Branża motoryzacyjna zwiększa wydatki na reklamę radiową. Raport „AdBranch” KBRW pierwszych trzech kwartałach 2019 r. branża motoryzacyjna wydała na reklamę w radiu 655,2 mln zł. To prawie o 90 mln zł więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.