Reckitt Benckiser zakończył przegląd agencji mediowych – pierwszy od czterech lat - Marketing przy Kawie
Reckitt Benckiser zakończył przegląd agencji mediowych – pierwszy od czterech lat
  • 0
  • 1
21.12.2013

Reckitt Benckiser zakończył przegląd agencji mediowych – pierwszy od czterech lat

Na liście podmiotów odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów dla koncernu Reckitt Benckiser, właściciela marek takich jak Durex, Calgon, Cilit Bang, Vanish i Dettol, pozostają: Havas Media oraz ZenithOptimedia (choć bez budżetu amerykańskiego).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 grudnia 2013