Rebranding Unity Group oraz sprzedaż agencji Digital Hill
  • 0
  • 3
13.03.2019

Rebranding Unity Group oraz sprzedaż agencji Digital Hill

Pod koniec 2018 r. Unity Group sfinalizowała procesem rebrandingu i połączyła oferty dotychczas prezentowane pod marką Intratic i Grupa Unity. Firma wybrała drogę koncentracji oferty wokół rdzenia IT oraz doradztwa i konsultingu.

W praktyce dla Unity Group oznacza to:

  • redefinicję zakresu usług (większy akcent na usługi doradztwa i konsultingu),
  • inwestycje w rozwiązania rozwijające e-commerce (platformy integracji, machine learning, product information management, rozwiązania wspierające e-commerce usług i customer self-service),
  • wspieranie nowoczesnych technologii takich jak Kotlin, Python, JS, AWS,
  • kolejne przejęcia zespołów i spółek.

Ekspansja zagraniczna była silnym argumentem za ujednoliceniem nazwy firmy i wybraniem jej anglojęzycznej wersji.

Rebranding przeprowadzono we współpracy ze studiem projektowym Visual71. Przygotowano nową wizualizację graficzną, wdrożono stronę internetową prezentującą zweryfikowaną ofertę usług i kompleksowe podejście do klientów wobec procesu transformacji cyfrowej.

Podjęto też decyzję o pozyskaniu nowego inwestora dla agencji Digital Hill (dotychczasowej marki Grupy Unity). Została nim wrocławska agencja marketingu internetowego Rocket Media, która poprzez zakup wzmocniła swój zespół i realizuje politykę skokowego rozwoju.

Naszym priorytetem było znalezienie firmy, która ma odpowiednią wiedzę i doświadczenie, a także doceni zespół i jego dokonania oraz uszanuje wartości i kulturę organizacyjną – mówi Grzegorz Rudno Rudziński, managing partner w Unity Group.

  • 3

12 marca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
12.03.2019

„Don’t invest in Łódź!”. Kampania promocyjna miasta

„Don’t invest in Łódź!”. Z tym hasłem mogli spotkać się pasażerowie zagranicznych portów lotniczych, czytelnicy portali internetowych „The Wall Street Journal” czy „Bloomberg”, użytkownicy LinkedIna, a od 8 marca także widzowie stacji telewizyjnych CNN i BBC. Ruszyła kampania informacyjno-promocyjna miasta. Działania mają zachęcić prywatnych, międzynarodowych przedsiębiorców do inwestowania w Łodzi.