0 1 17.12.2021Realme wybrało Havas PR Warsawfirmy public relationsZ końcem roku marka Realme nawiązała współpracę z Havas PR Warsaw. To efekt rozstrzygniętego przetargu.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56200 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
3 1 0 17.12.2021Ruszyła linia pomocy oraz kampania Sexed.pl o przemocy w związkach25 listopada przypadał Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet i początek obchodów 16 Dni przeciwko Przemocy ze względu na Płeć. W związku z tym wystartowała kampania organizacji Sexed.pl, założonej przez modelkę Anję Rubik. Zwraca uwagę na problem przemocy w bliskich związkach oraz zachęca do sięgania po pomoc – zarówno osoby doświadczające przemocy, jak i te, które ją stosują.
1 5 0 17.12.2021Margaret, Robert Makłowicz i Young Igi w drugiej edycji „Nowej bitwy Scrabble”Od 16 grudnia na kanale YouTube portalu Newonce.net i Newonce.radio można oglądać drugi odcinek „Nowej bitwy Scrabble”. To kolejna odsłona projektu związanego z rebrandingiem gry planszowej z portfolio Mattel Gry. W drugim odcinku do planszy zasiedli: wokalistka Margaret, krytyk kulinarny Robert Makłowicz oraz raper Igor Young Igi Ośmiałowski.
1 3 0 17.12.2021„Spędź święta tak, jak lubisz!” – Rogucki i Rau w nowej odsłonie kampanii Ballantine’sRuszyła kampania „Święta. Tak to robię” marki Ballantine’s. Pokazuje, że każdy sposób spędzania świąt jest dobry, jeśli jest zgodny z naszymi własnymi potrzebami i pragnieniami. Idea została przedstawiona poprzez ukazanie różnych, kontrastowych sposobów na celebrację świąt. Do udziału w kampanii zaproszeni zostali Piotr Rogucki i Rau.
2 5 0 17.12.2021Amp Futbol Polska rozpoczął kampanię „Nie każdy bohater nosi dwa buty!”Reprezentacja Amp Futbol Polska rozpoczęła kampanię „Jedną nogą w finale”. To projekt, którego celem jest pozytywna zmiana wizerunku osób niepełnosprawnych w Polsce, zarówno wśród samych niepełnosprawnych, jak i w całym społeczeństwie. Zmiana może dokonać się przez sport, a dokładnie amp futbol. W kampanii poznamy historię 8-letniego Kacpra, zawodnika Junior Amp Futbol i jego drużynę.