Realme wybrało Havas PR Warsaw
  • 0
  • 1
17.12.2021

Realme wybrało Havas PR Warsaw

Z końcem roku marka Realme nawiązała współpracę z Havas PR Warsaw. To efekt rozstrzygniętego przetargu.

W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała m.in. za obsługę biura prasowego, kontakt z influencerami oraz realizację bieżących działań z zakresu media relations.

W ofercie Realme znajdują się m.in. smartfony i tablety. W listopadzie 2020 r. w raporcie sprzedaży smartfonów Counterpoint za Q3 2020 r. firmę uznano za najszybciej rozwijającą się markę smartfonów. Osiągnęła wówczas 50 mln sprzedanych urządzeń. W 2021 r. według Strategy Analytics Realme odnotowało sprzedaż 100 mln urządzeń w czasie, jakiego nie osiągnął do tej pory żaden inny producent. Marka jest w tej chwili obecna na 61 rynkach na całym świecie.

  • 1
Realme wybrało Havas PR Warsaw

Realme wybrało Havas PR Warsaw

17 grudnia 2021

  • 3
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2021

Ruszyła linia pomocy oraz kampania Sexed.pl o przemocy w związkach

25 listopada przypadał Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet i początek obchodów 16 Dni przeciwko Przemocy ze względu na Płeć. W związku z tym wystartowała kampania organizacji Sexed.pl, założonej przez modelkę Anję Rubik. Zwraca uwagę na problem przemocy w bliskich związkach oraz zachęca do sięgania po pomoc – zarówno osoby doświadczające przemocy, jak i te, które ją stosują.

  • 2
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2021

Amp Futbol Polska rozpoczął kampanię „Nie każdy bohater nosi dwa buty!”

Reprezentacja Amp Futbol Polska rozpoczęła kampanię „Jedną nogą w finale”. To projekt, którego celem jest pozytywna zmiana wizerunku osób niepełnosprawnych w Polsce, zarówno wśród samych niepełnosprawnych, jak i w całym społeczeństwie. Zmiana może dokonać się przez sport, a dokładnie amp futbol. W kampanii poznamy historię 8-letniego Kacpra, zawodnika Junior Amp Futbol i jego drużynę.