Real-time marketing KFC w Wielkiej Brytanii – marka nawiązuje do dymisji Borisa Johnsona
  • 0
  • 2
10.07.2022

Real-time marketing KFC w Wielkiej Brytanii – marka nawiązuje do dymisji Borisa Johnsona

Reklama rekrutacyjna KFC w Wielkiej Brytanii nawiązuje do dymisji premiera Borisa Johnsona. Promuje ogłoszenie rekrutacyjne dla bezrobotnych polityków.

Reklama zawiera jedynie link do podstrony marki z ogłoszeniami o pracę, z zakładką Westminster. To dzielnica rządowa, więc sugeruje to oferty dla bezrobotnych polityków. Opis głosi, że oferta skierowana jest do tych, którzy szukają przyjaznego środowiska pracy, z godnym zaufania i wspierającym szefem. „Takich ludzi zawsze szukamy” – informuje ogłoszenie.

Na samej podstronie znajdują się pytania przypominające te z rekrutacji.

  • „Czy jesteś byłym sekretarzem stanu?”;
  • „Czy szukasz długofalowych wyzwań?”.

Reklamę przygotowała agencja Mother.

źródło: More About Advertising

  • 1
Real-time marketing KFC w Wielkiej Brytanii

Real-time marketing KFC w Wielkiej Brytanii

 

9 lipca 2022

8 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2022

Gazeta.pl, Justtag Group, Equativ i Adform prezentują wyniki kampanii 1st party cookies

Nadchodzi zmiana rynkowa, jaką jest utrata 3rd party cookies. Wzrasta też trend ochrony prywatności użytkownika w sieci. Przygotowując się do tego, Gazeta.pl, Justtag Group, Equativ (dawniej Smart) i Adform przeprowadziły pierwszą szerokozasięgową kampanię wykorzystującą 1st party cookies. Test wykazał skuteczność JustID – alternatywnego systemu identyfikacji użytkowników w świecie 1st party cookies opracowanego przez Justtag Group zarówno w środowisku Adform, jak i Equativ.